010409

God morgon!

Vaknade imorse av våra byggarbetare utanför mitt rum, skrikande på varandra. suck. Ingen skola idag heller för min del. Mamma hade också bokat tid hos doktorn kl 10.30 så vi traskade bort dit för att kolla min hosta. Som tur är var det inget farligt, bara en grov förskylning. Så jag fick två olika soters äckel medicin som jag ska ta. Blä.
Skulle sen snabbt dra mig in till skolan för att hämta lite böcker och sånt, jag gjorde det då ingen hade rast för jag ville helst inte att någon skulle se mig utan smink i hemska myskläder höhö. Jag lyckades nästan precis när jag satte mig i bilen sprang J och F ut och vinkade som galningar. haha. Så söta! Jag saknar dom!!!

Snälla gud gör mig frisk!!!

Bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0