030409

God morgon!

Hoppas ni har en underbar sista dag i skolan! Själv sitter man hemma, tillsammans med sin älskade mormor och pratar om sånt som värken intresserar henne eller mig..

Skolen skiner här i lilla halmstad, ska strax ta ut plutten på en kort promenad och försöka tackla mitt rum och min gaderob. *RYSNINGAR* Måste också försöka tjäna lite cash med städhjälp och sånt idag, shopping i England har ingen begrännsning så pengar behövs. (Speciellt när pappa inte är där! Pappa betalar ju!) Jag mår tusen gånger bättre idag, kunde nog ha gått till skolan men jag hade nog blivit väldigt trött väldigt lätt, och vi gör väl inget speciellt idag heller? Vad ska ni hitta på under vår vecka av frihet då? Min ena kompis stack till NY igår. Arghhhhh! Orättvist! Men förhoppningsvis har han kul.. utan oss!?

Nu ska jag ge mig på en ny låt på gitarren, har blivit frågad om jag skulle kunna spela in en låt åt någon sak.. har inte hört så mycket om det ännu men det gäller både gitarrspelning och att sjunga, ska bli spännande! Men så fort jag får höra mer så uppdaterar jag er!

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0