SOL

Det är strålande sol här i älskade lilla halmstad. Har suttit ute och läst en bok med solglasögonen på och ett täcke runt om mig. Konstig kombination kanske? Ja, då var det bara en dag kvar tills lov. Vet inte riktigt om jag orkar skolan imon. Jag vill hellre vila upp mig tills min underbara resa som sker om några dagar. Underbara England <3 Visst Sverige är kanske ett finare land och vi bor 20meter från havet i ett underbart hus men jag saknar bondgårdslivet i England, där man sket i om man var smutsig man bara lekte i skogen hela dagen. Nu när man är lite äldre kanske man tycker det är ocoolt att leka men att bara sitta med kompisarna i timmar och bara snacka och hitta på bus var underbart. Här är det en bara massa plugg på fritiden. 

Nu ger jag äntligen upp med att försöka plugga jag ska gå och läsa "CHIC" istället och gosa med min älsklings piper.

vi hörs lite senare, bisous!


Kommentarer
Postat av: loooovisa N <3

älskling! visste inte du hade blogg :) men va fint du skriver och det fårmig bara att sakna dej mer hjärtat! ha det underbart kul i england :D men du vet att v i sverige kommer sakna dej overhört mycket honey! jag älskar dej bästa vän !! <3<3<3

2009-04-02 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0