15 ÅR!!

HAPPY BIRHTDAY TO ME!!

traalalalaa, jag har precis pratat med mina mycket fina vänner på telefon. Usch va jag saknar som! Jag är nämligen sjuk idag igen!  :( Men tack vare dom har jag fått ett litet leende på läppparna iallafall!

7.00 blev väckt av en mycket söt vovve tillsammans med min mamma och kära syster. Sedan öppnade jag paket och så hade vi en hetsig diskution om att jag skulle gå till skolan. Men såklart vann lilla mamma, jag orkade inte så emot. Jag missar faktiskt bara Engelska och svenska. Vi skulle till Träningkompaniet efter lunch men jag hade ändå inte fått vara med. Jag lyckades få i mig en tårtbit och sedan somna om.
11.45 Jag vaknar..

12.27 Mina allra bästa vänner ringer <3
13.30 tittar på daziel and pascoe (på bbc entertainment) medanst jag sitter här och bloggar.

Jag lovar att jag ska uppdatera senare med bilder på presenter..

vi hörs senare,
bisous


Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis!

2009-03-31 @ 14:44:34
Postat av: David

Grattis på 15-års dagen! :)

2009-03-31 @ 14:45:21
Postat av: christopher

grattis snyggo, din blogg är grym, du kommer bli nästa blondinbella. :) <3

2009-03-31 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0