30/3

Usch fy och blä på att vara sjuk, det suger verkligen till 100%. Suck. Men jag har i alla fall min längtan som driver på, för det är faktiskt ingen vanlig dag imon, nej för det är min födelsedag! Äntligen.. Jag längtar så in i bomben fast egentligen vet jag inte riktigt varför jag har fått en kamera och en gitarr i förskott och jag vet exakt vad jag kommer att få imon men ändå är det något speciellt :))

Förhoppningsvis släpper hostan så jag kan gå till skolan imon.

Neeeeej. Mamma kom precis in och sa nej du får stanna hemma imon med. Jag vägrar. Vänta lite nu? Sa jag verkligen sådär? Vill jag gå till skolan? Hmm jag MÅSTE verkligen vara sjuk. Aja vi får väl se imon.

Nu måste jag gå och snyta mig igen,

bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0