Bihålsinflammation

NEJ! Jag vägrar! Jag känner mig helt frisk men mamma insisterar att jag stannar hemma imon. Jag vill inte!! Jag har bestämt mig att jag ska till skolan. Hon tror att jag har bihålsinflammation, det kan jag garantera att jag inte har! Inte för att jag vet va det är för nåt.. 
 
Men annars har jag bara tittat på tv och spelat lite på min kära gitarr. Jag blev mycket lycklig när jag såg att Gossip Girl gick i repris (Y) kl.15.10 - 16.10  Nate måste va en av dom snyggaste på denna jord. Helt sjukt. Sen kom Gillmore Girls mm. Har precis duschat ska nu ferna håret och hoppa i säng. Ska gå och lägga mig så snart som möjligt, vill ju vara frisk imon ju! Ok, men godnatt alla mina fina besökare.

Bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0