House

Nej, jag missade house. Grannarna kom in och skulle gratta och stannade i nästan en timme. Fast dom är hur gulliga som helst, man ska inte klaga. Jag borde nog gå och lägga mig, men eftersom man har sovit halva dagen idag så är jag inte så jätte trött. Mamma säger att vi ska gå till doktorn imorgon. Jag mår faktiskt inte bra men jag saknar mina kompisar. Söta CG la tom ut en bild på bilddagboken för att gratta mig. Jag får tårar i ögonen när jag tänker på hösten, att vi inte kommer att ses varje dag, alla vi. Men som tur är ska det flesta också gå Sannarp men dom som ska gå gymnasium typ 2 timmar härifrån. Hur gör man då? Jag skulle bara vilja önska snygga CK lycka till nu.. hon ska nämligen resa bort och hälsa på sin pojkvän i Holland.

Nej nu ska jag krypa in i säng med en varm kopp te och en skvaller tidning och förhoppningsvis mår jag bättre imon. Kommer sakna dig CK hade gött och shoppa loss i Paris ;)

bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0